Inlägg: 1676274
Sv: A proposito de nada
Bengtzén sa ju i Poden att han ville ha in erfarna spelare som tar ansvar, och att lagbygget den gångna säsongen hade (för?) många unga spelare. Ska man gissa på nytillskott, så är hans uttalande en bra utgångspunkt. Torde väl utesluta Kempe.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Acapulco: Varför skulle det utesluta Kempe, han är 26 bast, alltså ingen dunge? 😃