Inlägg: 1676939
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Chris11: "Så spets lär vi ju räkna med, men frågan är ju när??"
- Nä... Jag skulle inte säga att den väsentliga faktorn i slutändan är "När?" utan snarare att "Vad?" är så mycket väsentligare...
Håll ut!
Sv: Värvningar inför 15/16
Klasspelare på väg tillbaka till SHL?
Minns ni Byron Ritchie? Är ni från Ö-vik eller Ängelholm gör ni det säkert. Där har den nu 37 år gamle kanadensaren firat stora framgångar tidigare. I Modo var han 2010/11 och öste in 44 poäng på 53 matcher innan han flyttade vidare till Bern i Schweiz. Men efter fyra år där, det sista med C:et på bröstet, så är han redo för ny klubbadress.
Och Sverige ligger bra till.
– Det kommer blir Sverige eller Schweiz, säger han till Berns hemsida, enligt Hockeysverige.
Flera klubbar lär nog vara sugna, den senaste säsongen slutade han nia i NLA:s poängliga med 43 pinnar på 50 matcher.
Minns ni Byron Ritchie? Är ni från Ö-vik eller Ängelholm gör ni det säkert. Där har den nu 37 år gamle kanadensaren firat stora framgångar tidigare. I Modo var han 2010/11 och öste in 44 poäng på 53 matcher innan han flyttade vidare till Bern i Schweiz. Men efter fyra år där, det sista med C:et på bröstet, så är han redo för ny klubbadress.
Och Sverige ligger bra till.
– Det kommer blir Sverige eller Schweiz, säger han till Berns hemsida, enligt Hockeysverige.
Flera klubbar lär nog vara sugna, den senaste säsongen slutade han nia i NLA:s poängliga med 43 pinnar på 50 matcher.
BZ har sagt att två spets ska in i andra och eventuellt en i första om sweatt lämnar. Så spets lär vi ju räkna med, men frågan är ju när??