Inlägg: 1677010
Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: Vilken ödmjukhet... De andra nykomlingarna, Växjö och Örebro har dragit förbi oss med hästlängder. Är du hundra på att det är KHK som kommer ligga i botten och inte vi?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
munkas: I stort sett alla tänker så...det vet man ju. Det börjar bli tradition att vi bottentippas. Och inte ens om vi leder serien, får vi lägre odds än motståndarna...det är sjukt :D
En skillnad här, är väl att Örebro och Växjö var mer förberedda...vi hade en "Vision 2020" om SHL...det gick visst lite för fort...
Sv: Värvningar inför 15/16
munkas: Det här är väl i och för sig första säsongen i modern tid som Örebro kommer före Brynäs. KHK verkar sakna de ekonomiska resurser som Växjö och Örebro har, men jag hoppas att det går bra för Sundlöv.