Inlägg: 1677061
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Man satt och väntade med spänning på första nyförvärvet och vad händer jo Sweatt lämnar, hur djupt ska jag gräva gropen som jag vill hoppa i nu? Fan jävla sillyskit!
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Powerfade: Känns som det är de jobbiga spelarna vi har saknat lite i år. Så han är väl på rätt spår. Får ju inte bli bara såna spelare men ett par grisar skulle vi behöva tycker jag.
Sv: Värvningar inför 15/16
Powerfade: Fortfarande en massa snack som ska levereras. Miljadären kan vi ju glömma iaf😃
Sett till resurser så är jag nöjd om vi tar oss till slutspel. Tar man sig till semi så är det en fet bonud.