Inlägg: 1677286
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
mk: Helt rätt låt oss respektera varandra, låt pessimister acceptera optimister och tvärt om. Låt den ene skruva laguppställningar och den andre tippa vinst var match. Låt Sweatt byta klubb utan att bli baktalas, låt nyförvärven ta lång tid innan de presenteras utan att ni går i taket. Låt oss alla vara snälla mot varandra och skilja på sak och person.
Peace brynäsbröder.
Dela och gilla inlägget så är ni med och tävlar om ett påskägg.
Peace brynäsbröder.
Dela och gilla inlägget så är ni med och tävlar om ett påskägg.
+ 4
Jag försvarar inte Pettisbiff och hans många olika lag förr.
Han lade upp laguppställningar, andra spyr galla över laget, och fortsätter HELA TIDEN !!
Men om Ni inte har märkt det, så har han ändrat på sig. Hur vore det om vi skulle häckla en skribent för vad denne gjorde förut?
Det är dags att visa varandra lite vanlig hyfs. Vissa tycker att Sweatt är en svikare, andra tycker inte det. Så är det kommer alltid att vara.
Är säker på att Bz hanterar pengapåsen på bästa sätt.
Att släppa Sweatt var rätt beslut, i längden. Ganska säker på det.
Peace Brynäsbröder😀😀😀