Inlägg: 1677459
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Så Eklund och Kilström slog inga idiotpass under Bulan menar du? Jag såg iaf ett dussintal varje match.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
munkas: Jo, det gjorde jag. Jag pratade om backspelet överlag, inte enskilda spelare eller matcher.
Såg du ingen förbättring som kan ge en strimma hopp inför nästa säsong. Eller är allt becksvart som vanligt?
Såg du ingen förbättring som kan ge en strimma hopp inför nästa säsong. Eller är allt becksvart som vanligt?
+ 1