Inlägg: 1680864
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Huss:
Ang rest your case...
Här i pojkrummet tänker jag att, hoppsan, vi hade rätt bra koll på ekonomin, utan tillgång till ekonomisystemet. Undrar hur det kommer sig? Bra koll på spåkulan, Huss? 😅
Har du förresten sett i din spåkula vad Alkemisten (Hansa) har för dunderkoncept på gång på marknad?
Ang rest your case...
Här i pojkrummet tänker jag att, hoppsan, vi hade rätt bra koll på ekonomin, utan tillgång till ekonomisystemet. Undrar hur det kommer sig? Bra koll på spåkulan, Huss? 😅
Har du förresten sett i din spåkula vad Alkemisten (Hansa) har för dunderkoncept på gång på marknad?
Redigerad kommentar