Inlägg: 1682384
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: Grymt spännande att se vad som är på väg in nu! Undrar om inte en av dem är Deutch. Blir det Deutch och en klassback är jag nöjd!
Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: Konstigt att Eklund lämnar, enligt vissa skribenter var det ju nonsens och komplett otänkbart att han var på glid från klubben:)
+ 5
Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: Att Eklund lämnar ger mycket löneutrymme för en toppback. Har en känsla av att Sundlöv gav honom en riktigt hög lön.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: Där ser man, Kulan var bara lite tidigare i sin information. Hoppas på lite bättre klass på kommande backar då.
Det är spännande med silly!!
Redigerad kommentar
Zappaholic: jojomen
Clarence: Alla lämnar ingen kommer..... gör något!!! ;-)
Redigerad kommentar