Inlägg: 1682444
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Pettisbif: Med tanke på dina tidsintervaller mellan dina laguppställningar och hur olika de ser ut enbart beroende på om ETT rykte dyker upp får mig att vilja se dig som SC i ett SHL-lag :) Jösses vad rolig den silly season hade varit!
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Pettisbif: Så de tre första backparen är defensiva backar? Åtminstone relativt defensiva
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Pettisbif:
Sen gissar jag att Danielsson och Rasmussen begär bra mycket
mer i lön än vad Sweatt och Nordquist hade.
Sen gissar jag att Danielsson och Rasmussen begär bra mycket
mer i lön än vad Sweatt och Nordquist hade.
+ 3
Sv: Värvningar inför 15/16
Pettisbif:
Hur lyckas du få in Karlsson och Ahnelöv med samma lön som
Westlund och Eklund?
Hur lyckas du få in Karlsson och Ahnelöv med samma lön som
Westlund och Eklund?
+ 3
Sv: Värvningar inför 15/16
Pettisbif: snurrigt. Vi kan inte ha endast en back som kan spela powerplay och producera. Måste in en gunderson!! Inte tvä defensiva pjäser
Sv: Värvningar inför 15/16
Är bara onödigt att spekulera om Karlsson, står ju tydligt att han vill utomlands.. om han nu har vart i Gävle är det väl troligtvis för att träffa släkt osv..
+ 1
Starkbaum - Sandström
Karlsson - Ahnelöv
Andersén - Sundqvist
Bertilsson - Kilström
Pudas - Nörstebö
Rödin - Scott - Danielsson
Ollas - Rasmussen - Lindblom
Brodecki - Enterfeldt - Lööke
Westerholm - Westerholm - Olden
(Mannberg - Blomqvist)