Inlägg: 1683478
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Na, jag tänkte inte på värvning av Klockare så utan mer vilka coacher jag tycker känns som intressanta backcoacher.
Djoos måste jag säga känns mer som en huvudcoach än en backcoach. Olsson har jag för dålig koll på.
I övrigt är jag för dåligt påläst vilka backcoacher som skulle kunna fungera fint.
Djoos måste jag säga känns mer som en huvudcoach än en backcoach. Olsson har jag för dålig koll på.
I övrigt är jag för dåligt påläst vilka backcoacher som skulle kunna fungera fint.
Han är väl dessutom norrbottning i grunden och trivs säkert utmärkt däruppe.
Är isf GP som känns mest intressant, när TJ är ute ur bilden. Känns rent spontant som att han och Bulan har en personkemi som funkar, båda verkar vara lättsamma och inga gravallvarliga typer direkt.