Inlägg: 1684153
Svarskommentarer
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Skrubben: apropå vm, varför är alltid svenska NHL-spelare "skadade", "slitna", "familjeskäl", "finne på näsan"? När Jagr -65år ställer upp, Crosby ringer och ber att få va med, alla ryssar hoppar på första bästa plan till vm?
+ 8
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Kan tycka att det är lite synd att inte Lindholm får lira pp. Det är väl ändå i pp man får ut mest av han?
+ 2