Inlägg: 1684167
Svarskommentarer
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Brynäsgubbe: Ett enkelt svar på den frågan.. I Sverige finns ingen patriotism, som i övriga länder. Så fruktansvärt illa.
Nobbar man VM, så ska man inte spela OS heller! Oavsett namn på ryggen.
Nobbar man VM, så ska man inte spela OS heller! Oavsett namn på ryggen.
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Vilket pass av Lindholm. Tänk vad lite vi fick dra nytta av honom egentligen...