Inlägg: 1686117
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
När jag tänker efter så är föresten Mannberg ett skämt till nyförvärv. Förstår inte den värvningen alls ju mer jag tänker på det.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Brynäslegenden:Som nödlösning då vi hade mycket skador så var ju Mannberg ett billigt och fungerande alternativ. Att kontraktet skrevs även över nästa säsong är lite märkligt kan tyckas men det återstår att se vad utfallet blir.
+ 1