Inlägg: 1686123
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Carl Lejonkräk: Ja,då skrevs ju ingenting..Vi tog helt enkelt över befintligt kontrakt. Troligen ett villkor från Luleå.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Davey_22: Det lär ju ha skrivits ett kontrakt på att vi tog över kontraktet. Att BZ gick med på det är för mig en gåta (fast jag har förstås inte kompetensen att bedöma saken).