Inlägg: 1686551
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
StefanMedS: Skulle man lyckas värva Johan Larsson så är förtoendet återupprättat
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
kennys:
Precis.... Bz har bossat i 10 månader, vad har han uträttat?
Fast allvarligt talat, hur menade du egentligen?
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
kennys: Vilket förtroende?
Kan inte du redogöra för vilken kravställning du har på Brynäs egentligen.
Enligt mig så är du upp i det blå..
Kan inte du redogöra för vilken kravställning du har på Brynäs egentligen.
Enligt mig så är du upp i det blå..
+ 2