Inlägg: 1686559
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
micke63: Luleå köper och köper. Fast en själ och ett hjärta går inte att köpa.
Kul att vara junior i Luleå hockey ;)
Kul att vara junior i Luleå hockey ;)
+ 2
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
micke63:
Många dyra namn.
Men hur är det med centrarna i Luleå?
Är det där de ska förstärka härnäst?
Annars ser väl det ut som deras svagaste lagdel är centersidan?
SnowKing: Luleå ser ruggigt starka ut !!. Nu gäller det bara att dom får ihop det som ett lag då måste dom vara topp kandidat till nästa säsongs SM-guld.