Inlägg: 1686880
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Lunkan: Har man spelat i NHL och KHL och producerat (dock inte senaste säsongen) så borde man nog platsa i Brynäs. Det kan ju funnits anledningar till varför hans poängproduktion droppade så markant den gångna säsongen...
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Zappaholic: Absolut. Vad säger att de anledningarna inte hänger i? Hockey är färskvara