Inlägg: 1687195
Sv: A proposito de nada
munkas: Med HGK försvann nog guldet är jag rädd. Sweatt kanske kan ta med bucklan och hälsa på annars?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Hur kan HGK ha nått med guldet att göra? Han spelar väl inte?
Om du inte menar guldet på banken:)
Ang källa: Det har jag sett i min spåkula:)
Om du inte menar guldet på banken:)
Ang källa: Det har jag sett i min spåkula:)