Inlägg: 1687220
Sv: A proposito de nada
Well, Bengtzén sa ju häromdagen att det bara skulle dröja några dagar (hoppades han) tills nästa spelare kan presenteras. Det kan mycket väl bli imorgon.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi får hoppas att BZ hittat en kontraktslös spelare. Vi vill ju (Gud förbjude) inte ha hit någon med kontrakt, eller någon som utnyttjar sit optionsår för att gå vidare i karriären.