Inlägg: 1687303
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: "Jag tror verkligen stenhårt på Bengtzén. Det ska bli mycket intressant att se vad han kan uträtta i Brynäs kommande åren"
Vad får dej högakta honom så? Vi är några st som inte är fullt lika imponerade över hans första år i föreningen. Men visst, jag tycker det finns antydningar om att han i en mer penningstinn klubb skulle kunna vara rätt handlingskraftig. Att han inte direkt visat det i Brynäs får väl kanske skyllas på den begränsade ekonomin här.
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: Precis. Vår ungdomsverksamhet är redan etablerad som en av Sveriges bästa, det finns ingen anledning att dalta med alltför många juniorer i A-laget. Jag gillar skarpt var Bengtzén har sina prioriteringar, att vinna matcher - det gör man delvis med yngre spelare men framförallt med rutin och erfarna hockeyspelare. Som det känns nu verkar vi få ett spännande lag nästa säsong.
+ 6
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben:"Jag tror verkligen stenhårt på Bengtzén. Det ska bli mycket intressant att se vad han kan uträtta i Brynäs kommande åren."
- Har en känsla av att det kanske inte blir så många år... Bara en känsla!
+ 1
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: Brynäs får ett bra lag i höst. Hur bra hänger lite på hur Porseland/Pudas slår ut. Och att vi slipper samma skadehelvete såklart.
+ 4
Jag tror verkligen stenhårt på Bengtzén. Det ska bli mycket intressant att se vad han kan uträtta i Brynäs kommande åren.