Inlägg: 1687556
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
maddog1970: Kul rubrik. "Kupp". Jo för Svarten lär ju suttit å planerat likt en delta force action hur han skulle fira ned sig från taket och byta ut Brynäs kontrakt mot Modos!
+ 8
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Monno: Kul rubrik. "Kupp". Jo för Svarten lär ju suttit å planerat likt en delta force action hur han skulle fira ned sig från taket och byta ut Brynäs kontrakt mot Modos!
Tottenham håller på så här mot Liverpool i PL, så svarten kanske har gått i samma "skola" som de som sköter värvningarna i Tottenham :-)
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Ingen Wilson- han blev för dyr han och oxå☺
Snart kommer väl informationen att man inte värvar utan satsar på en junior istället.
Kompletterar gör man senare- kanske. Och det brukar ju gå bra.
Snart kommer väl informationen att man inte värvar utan satsar på en junior istället.
Kompletterar gör man senare- kanske. Och det brukar ju gå bra.
+ 2