Inlägg: 1688811
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Hade inte tänkt lägga ut denna men nu blir det så!
Tack för säsongen Niclas Andersén!
+ 3
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Johan Norrström: Antar att det som fällde avgörandet var att han ville spela i ett vinna de lag, Hahaha, när var Modo ett vinnande lag sist, va har de tutat i den stackarn?
+ 4
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Johan Norrström: Ja, alla anledningarna han pekar på kan ju lika gärna bytas ut mot Gävle och Brynäs, som det känns.
Hade låtit mer trovärdigt om han sagt att det var pengarna och tränaren som avgjorde. :-)
Hade låtit mer trovärdigt om han sagt att det var pengarna och tränaren som avgjorde. :-)
Kanske är tvåa på pucken. Men här svarar Willson på varför han valde Modo.