Inlägg: 1688924
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
tjugo8:
Bengtzen? Mittmedia då? Dom borde väl ha en reporter på plats i Pittsburgh vid det här laget. Vilket nummer ska Niclas spela i? Vad tycker Crosby och hur ser lagets backar på den kommande konkurrenssituationen? Ja frågorna är många. Ser redan fram emot hemma hos reportaget som jag räknar med i nästa söndagsbilaga.
Bengtzen? Mittmedia då? Dom borde väl ha en reporter på plats i Pittsburgh vid det här laget. Vilket nummer ska Niclas spela i? Vad tycker Crosby och hur ser lagets backar på den kommande konkurrenssituationen? Ja frågorna är många. Ser redan fram emot hemma hos reportaget som jag räknar med i nästa söndagsbilaga.
Johan Norrström:
Förjävligt att Bz inte avlyssnar Penguins telefoner och mötesrum