Inlägg: 1688994
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Powerfade: Jag mailade Bengtzén och fick svaret att man bara får ersättning för två år 😔
+ 8
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: man måste bara älska Bz:s tillgänglighet och öppenhet.
Apropå ingenting..första ölen nere på Tylösand avklarad för iår!
Apropå ingenting..första ölen nere på Tylösand avklarad för iår!
+ 6