Inlägg: 1689380
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: "Det är väl uppenbart för var och en att en 32 årig kanadensare är skillnaden mellan SHL och allsvenskan. Grattis Modoiter. Ni har värvat mirakelmannen. :) "
Det finns faktiskt en viss risk att du kommer få äta upp det där. Modo hade egentligen bara århundradets flyt att de klarade sig kvar i SHL förra säsongen och nu är det lite "sink or swim" läge uppe i Övik. Tycker deras transatlantiska nyförvärv sett mycket respektingivande ut. De har helt klart värvat bättre än Brynäs, men de hade å andra sidan en klart svagare trupp än Brynäs förra året.
Men istället för enkla trepoängare kommer det nu bli riktigt jämna möten med Modo.
+ 1
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: åldern är bara en siffra om man har tagit hand om kroppen bra,18 mål i KHL är bra du kan inte snacka bort det.
+ 1
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: En 32-åring med sina bästa dagar bakom sig....
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: Men erkänn att också du börjar finna de här spelarryktena och hur det nu upprepat slutat en anings tragikomiska?
Det är väl uppenbart för var och en att en 32 årig kanadensare är skillnaden mellan SHL och allsvenskan. Grattis Modoiter. Ni har värvat mirakelmannen. :)