Inlägg: 1689399
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: OK. Jag tror ekonomin är boven i dramat och att Bengtzén inte är transferförhandlingar på denna nivå mogen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
ellis:
Jo det får du ju gärna tro. Beskedet från klubben var ju annars att man skulle satsa mer på årets trupp i jämförelse med den föregående. Men bland forumets mest negativa skribenter verkar det ju gro en obotlig misstro mot allt klubben offentliggöra. Du kanske tillhör denna dystra skara som tror att klubbens representanter ljuger?
Jo det får du ju gärna tro. Beskedet från klubben var ju annars att man skulle satsa mer på årets trupp i jämförelse med den föregående. Men bland forumets mest negativa skribenter verkar det ju gro en obotlig misstro mot allt klubben offentliggöra. Du kanske tillhör denna dystra skara som tror att klubbens representanter ljuger?