Inlägg: 1689405
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Johan Norrström: Tycker du då att de som truppen nu ser ut lever upp till de orden du nämner om att man satsar mer än förra säsongen?
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
ellis:
Truppen är ju inte klar för tusan. Hur ska jag kunna värdera den då? Tror du att den befintliga truppen spelar för kaffepengar? Är Porseland en bättre back än Djoos? Ja högst troligt. Är Johnson en värdig ersättare till Sweatt? Ja i mina ögon är han till och med en mer komplett spelare, och därmed till och med en förstärkning. Så just nu tycker jag att det ser intressant ut.
Truppen är ju inte klar för tusan. Hur ska jag kunna värdera den då? Tror du att den befintliga truppen spelar för kaffepengar? Är Porseland en bättre back än Djoos? Ja högst troligt. Är Johnson en värdig ersättare till Sweatt? Ja i mina ögon är han till och med en mer komplett spelare, och därmed till och med en förstärkning. Så just nu tycker jag att det ser intressant ut.
+ 4