Inlägg: 1690006
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
När livet känns tungt som Brynäsare av olika skäl (dålig kassa, dålig biljettförsäljning, uteblivna nyförvärv, Enterfelts läkekött, dåligt sommarväder eller vilka preferenser man nu har gällande sitt gnällande) så har vi alltid Leksand att trösta oss med.
+ 3
Sv: A proposito de nada
mk: Brorsan har spelat i samma lag som "Lidas" i ungdomsåren. Alltså innan "Lidas" slog igenom!
+ 1
Läser man om Lidas på Wikipedia,
Så herrejävlar vilken meritlista!
T ex. 17st missade matcher på 12/halv säsong. Helt galet.