Inlägg: 1690198
Sv: Publiken sviker!!!!
Carl Lejonkräk: Min känsla är att vi faktiskt oftast tar poäng på hemmaplan så jag vet inte om det hade gjort någon större skillnad. Ny biljett vid utebliven trepoängare vore mer intressant och vågat men mindre genomförbart. ;-)
Svarskommentarer
Sv: Publiken sviker!!!!
Kapten R?dsk?gg: Risken är kanske att snåla gävlebor börjar heja påmotståndarna 😌
+ 6