Inlägg: 1690392
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Chris11: :/? Producerat OK i KHL. Är enligt EP en bra ledare(perfekt för våra yngre spelare).
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
JB: Det kan vara känsligt att ta in spelare som är "bra ledare". Sånt kan påverka hierarkin i laget på ett negativt sätt.
Fast å andra sidan så har den redan påverkats rejält nu när Kapten Anderssén valde att pröva lyckan i NHL.