Inlägg: 1690634
Sv: A proposito de nada
SWEATT:Ändå hade man värvat Eklund för hans offensiva kunskaper. Jag förstår att han bröt kontraktet när man lät Djoos skämma ut sig på blå en hel säsong.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Powerfade: Ja ett sv TJs många tjänstefel.. Att låta knallpuffen stå på blå och kladda bort PP efter PP.
Löjligt tydligt att han inte platsa för 5 öre.
Löjligt tydligt att han inte platsa för 5 öre.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Såna där så kallade citat ska man väl ta med ett par skopor salt..men,jag önskade själv då och då att Djoos hade spelat i Saik under förra säsongen.
+ 4