Inlägg: 1690692
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Dr Spec: synd att man lär bli besviken.. ingen spets detta.. :/ han var för 4 år sedan. Menmen man lär ju ge honom en chans innan man ska börja med motorsågen
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Chris11: Med risk för att låta fördomsfull - tjecker brukar inte vara några lagspelare. Men det är nog bara mina öststatsfördomar... ; )