Inlägg: 1690774
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
SWEATT: Jag skulle nästan vilja se Bulan testa Lindblom på Sweatts plats och köra Johnson - Vrana - Brodecki/Ollas. Tror Ollas skulle funka bra med Bröderna också. Men det är upp till Bulan att få ihop det nu. :)
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
HitTheLights: Tycker väl att dom top 6-spelarna vi har är: Rödin, Scott, Vrana, Johnson, Ollas och Lindblom
Kedjorna man sätter ihop av dom spelarna kommer bli bra oavsett hur man gör.
+ 3