Inlägg: 1690826
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Davey_22: Precis min poäng. Han kan ha hamnat i en defensiv roll, hämmats av skada eller en mängd andra saker. Därför vill jag verkligen inte såga honom innan säsongen för killen har absolut varit riktigt bra och har därmed potential.
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
J F K: Då är vi eniga. Sen tycker jag personligen att ni värvat bra och bör bli rejält slagkraftigare än förra säsongen. Welch får väl ses som kronjuvelsvärvningen.