Inlägg: 1690839
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
J F K:Skrubben tilhör skrået som söker hitta fel/begränsningar i alla andra lag utom hans, förstår du. Jag är också osviklig brynäsare men är inte sämre än att jag ärligt tycker ni värvat intressant och säkerligen håller till högre i tabellen i vinter.
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
ellis: Och du tillhör skrået som söker hitta fel/begränsningar i ditt eget lag. Sådär lite lagom magsurt...
Ta en öl vettja. Slappna av lite. Lagen placerar sig inte utifrån vad de värvat utan efter hur de presterar på isen.
Modo har värvat intressant, där håller jag med dig.
Redigerad kommentar
+ 10
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
ellis:
Jo du verkar vara väldigt imponerad över det mesta som inte rör Brynäs.
Jo du verkar vara väldigt imponerad över det mesta som inte rör Brynäs.
+ 7