Inlägg: 1690862
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Powerfade: Du menar att det är sämre att värva en stjärna än en medelmåtta??
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
HitTheLights:Det hänger inte på nyförvärvet utan det hänger på hur bra stommen i laget är. Har du en bra stomme så gör en stjärnvärvning mer nytta för helheten än om din tredje och fjärdeformation läcker som såll...Då kan det vara bättre att värva ett par mindre namnkunniga spelare istället för en stjärna..
+ 1