Inlägg: 1690998
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
TobiasR: Är Olden tänkt att spela med oss i år, tränar han med laget nu?
+ 1
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
TobiasR: Håller med dig om dina två första linor:
Olden-Ollas-Enter
Rödin-Scott-Johnson
Sen funderar jag på om inte Vrana ska spela med Tvillingholms. Det tror jag kan bli bra. Lindblom och Brodecki tillsammans. Tredje länken känns osäker där.
Så Bulan, nu slipper du fundera på tre av linorna.
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Bara så att folk vet så kommer vissa av Cmores kommentatorer att kalla Vrána för Vraña (Vranja)! 😂
Olden Enterfeldt Ollas skulle bli en intressant lina. Jobbiga och möta plus att alla tre är skickliga och kan göra poäng.
Olden Enterfeldt Ollas (Sätter ton redan vid första nedsläpp och visar vart skåpet ska stå)
Rödin Scott Johnson ( Våran leading line, kommer att ösa in poäng)
Lindblom Vrana Brodecki ( Vrana med sin snabbhet och rörlighet kommer ge Lindblom och Brodecki fina ytor där dom kan förvalta sin skicklighet)
Ponthus Pathrik Mannberg/Blomqvist ( Får väl ses som våran fjärde även om jag skulle vilja se Pathrik lite högre upp kanske, men men.
har väl inte en aning om hur Bulan kommer att ställa upp men alltid kul med lite eget tänk. Tycker iaf att forwardssidan ser väldigt spännande ut.