Inlägg: 1691030
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
KulaShaker: måste säga att det var en ganska risig ranking och ganska godtyckliga argument. Vi har en toppmålvakt samt en stortalang (skribentens ord) och hans argument är att Starky kanske inte orkar??
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
HitTheLights: Märkligt tipp då Felix räknas till en Europas bästa målvakts-prospects just nu. Blandade och gav? Vill minnas att han var strålande i de matcherna han fick förtroende.
+ 11
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
HitTheLights: Verkligen kass ranking...skulle t ex Galbraith/Fernström vara bättre än Starkbaum/Sandström.
Men visst,bara bra. Fortsätta tippa ner oss. Spelar ju ingen roll på isen sen.