Inlägg: 1691034
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
J F K: Ja,Starkbaum borde stå högre i kurs,även om han kan ha nån svacka ibland. Ullmark kan ju bättre än vad han visade förra säsongen,inte otroligt att han höjer sig med ett förmodat bättre försvar nu.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Davey_22: Kom precis på att ni inte har kvar Ullmark längre :)
Reideborn/Bjurö är väl den delen av Modo som känns svagast på förhand ja.