Inlägg: 1691147
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
Kopparjimmie: såklart så får man tycka hur man vill men tror att Vi blir bättre än er ;)
Svarskommentarer
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
modomille: Ser du INGET som helst problem med att HELA er (tänkta) producerande stomme är nyförvärv? I mina ögon känns det naivt att tro att era nyförvärv:
a) Kommer vara lika bra i en annan liga. I en del fall kommer dom till en bättre liga. (AHL, NLA) --> SHL
b) Kan skapa kemi mellan varandra.
Jämför du med Brynäs VET man att spelare som: Rödin, Scott, Ollas och Enterfeldt har hållit hög klass i Brynäs tidigare. Modo har inga motsvarande spelare, förutom Skröder, men har var bevisligen på nedgång under förra säsongen.
Med ert resonemang känns det som att ni underskattar den faktorn i ert lag ganska grovt.
a) Kommer vara lika bra i en annan liga. I en del fall kommer dom till en bättre liga. (AHL, NLA) --> SHL
b) Kan skapa kemi mellan varandra.
Jämför du med Brynäs VET man att spelare som: Rödin, Scott, Ollas och Enterfeldt har hållit hög klass i Brynäs tidigare. Modo har inga motsvarande spelare, förutom Skröder, men har var bevisligen på nedgång under förra säsongen.
Med ert resonemang känns det som att ni underskattar den faktorn i ert lag ganska grovt.
Redigerad kommentar
+ 8