Inlägg: 1691153
Svarskommentarer
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
modomille: du.. jag vet inte om du är fruktansvärt dålig på att läsa eller bara missade det. Men skrubben skrev där att eran tänkta PRODUCERANDE stomme är nyförvärv. Och det stämmer ju eller hur? Inte har modo någon annan som kan producera poäng förutom nyförvärven.. och de vet man ju inte heller om de kan producera, det ska klicka rätt med kemin osv för att det ska gå bra.
Sen angående brynäs spelare porseland och vrana som du sa var andankade... Både porseland och vrana har haft en annan roll än vad de tidigare haft, därav den minskade poängproduktionen. Så kom inte och säg att de är avdankade precis som majoriteten av modos nyförvärv är!
Ha de
Sen angående brynäs spelare porseland och vrana som du sa var andankade... Både porseland och vrana har haft en annan roll än vad de tidigare haft, därav den minskade poängproduktionen. Så kom inte och säg att de är avdankade precis som majoriteten av modos nyförvärv är!
Ha de
+ 7
Redigerad kommentar