Inlägg: 1691183
Svarskommentarer
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
J F K: Brynäs var bäst 1999. Modo var bäst 2007. Inga konstigheter. Man vinner inga finalserier på tur.
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
J F K:Jo jag vet, ni sopade hem serien lätt den säsongen...Ni hade även en klar ledning mot oss i finalserien.. Det var det där med att knyta ihop säcken ,-)
Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
Nog för att Malmö FF är mitt uppe i seriespel och spelade en Champions League kvalmatch igår. Men under dagen har man lagt upp hela 10!! artiklar på sin hemsida.
Brynäs lägger väl upp 1 om dagen under säsong? ;P
Och jag vet att om man vinner har man rätt att säga att man var bäst. Vi vann 2007 utan att ens vara nära att vara det bästa laget...