Inlägg: 1691498
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, eller så hade han blivit fördtecenter hos er. Scott gjorde väl 60 poäng förra säsongen så...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J F K: Scott har gjort 2 bra SHL-säsonger i rad. Han har pålitligheten och jämnheten som brister i Wilsons CV. Men jag tror ärligt talat att både Wilson och Vrana kommer att vara framträdande spelare, inte för att jag har koll på dom, men SHL är ju en grymt överskattad liga ur ett internationellt perspektiv.
+ 5