Inlägg: 1691656
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kräftan: jag tror zanetti och nörstebö kommer att få speltid också. Sunken kanske får kliva åt sidab ibland.
Sen gillar jag inte att rödin är center i din formation ;)
Sen gillar jag inte att rödin är center i din formation ;)
Sv: A proposito de nada
Kräftan: Gillar den laguppställningen! Skulle helst vilja ha någon annan än Brodecki i andra men svårt att säga vem som skulle vara där istället.
Laguppställning 15/16
Johnson - Rödin - Scott
Lindblom - Vrana - Brodecki
Ollas - Enterfeldt - Blomqvist
Westerholm - Westerholm - Mannberg / Olden
Bertilsson - NY back
Kilström - Porseland
Pudas - Sundqvist
Extra Back: Nörstebö