Inlägg: 1691684
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Förhoppningsvis får vi faktiskt se en tydlig spelidé för första gången sedan guldet. Ett spel där, som Lauritzen sa, saker och ting inte är "mer fritt" utan där alla spelare vet exakt vad deras uppgift är när de kliver på isen. Jag är sjukt förväntansfull.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Dessutom kanske det även kommer att finnas en plan B om inte inte funkar. Vilket inte funnits på ett par år..