Inlägg: 1691890
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben:
Man undrar ju hur lag med spelare på korttidskontrakt klarar sig? De spelarna är ju inte heller med på ispremiären.
Sedan är det ju lite lustigt att de kallas ispremiär. Laget har ju tränat på is hela sommaren.
Man undrar ju hur lag med spelare på korttidskontrakt klarar sig? De spelarna är ju inte heller med på ispremiären.
Sedan är det ju lite lustigt att de kallas ispremiär. Laget har ju tränat på is hela sommaren.
+ 1
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Vi har inte det bästa laget men Bulan och Sjödda känns riktigt bra.
+ 1
Var det inte du som gnällde när vi aldrig värvade en center? Nu fick vi in Vrana för några veckor sedan, och det verkar som att både Bulan och Bengtzén tror att han passar perfekt i lagbygget med sin starka skridskoåkning och spelsinne. Hade du hellre värvat in en spelare i april, men som beskrivs som en sämre spelare än Vrana på papperet?