Inlägg: 1691970
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Målsättningen är bra, frågan är bara om det är möjligt. Det kom ju knappt så många människor till riktiga matcher förra säsongen, och nu ska nästan 6000 dyka upp på en träning?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Förra året vill jag minnas att det kom 6000 på internmatchen. Åtminstone var det vad speakern sa i arenan.
+ 2