Inlägg: 1692517
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Visst fick väl Thuresson en skjuts i sin karriär när han fick spela med Rödin/Scott eller minns jag helt fel nu?
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Exakt. Tänkte också skriva det, men insåg att mitt inlägg redan hade blivit för långt 😉
Egentligen kan man ju fråga sig hur många bra säsonger Thuresson har gjort i sin karriär förutom säsongen 13/14? Han rankas som topp 5 i hela SHL av vissa, vilket jag tycker är lite väl överskattat. Det gäller att det klickar för honom med sina kedjekamrater i Malmö, annars tror jag att han riskerar att bli en av ligans största besvikelser, med tanke på hans höga status.
Egentligen kan man ju fråga sig hur många bra säsonger Thuresson har gjort i sin karriär förutom säsongen 13/14? Han rankas som topp 5 i hela SHL av vissa, vilket jag tycker är lite väl överskattat. Det gäller att det klickar för honom med sina kedjekamrater i Malmö, annars tror jag att han riskerar att bli en av ligans största besvikelser, med tanke på hans höga status.
+ 4