Inlägg: 1692890
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
modomille: Med fem raka finaler är det svårt att inte bli lite smygkåt...Vilket fan hade inte önskat att den egna förening satt i samma sits?
När det gäller Nyström så gillar han att måla med kraftiga penseldrag oavsett uppslag. Det är ju vad en krönikör gör.
+ 1
Sv: A proposito de nada
modomille: Haha, det kan man säga
"Jag ser inte en enda spelare med sina bästa dagar bakom sig"
Jimmie Ericsson??? 😂
"Jag ser inte en enda spelare med sina bästa dagar bakom sig"
Jimmie Ericsson??? 😂
+ 4