Inlägg: 1692963
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
SWEATT: Ja, nivån är inte dålig! En defensiv back gör inte så mycket poäng och det är en sån vi behöver enligt mig. Stafford och Kolomatis har även spelat en säsong i Europa. Men du verkar bara vilja ha offensiv, eller??
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Kräftan: Nej, jag behöver inte någon offensiv back men förslag som Lashoff och Stafford är ju skrattretande. Ska vi ersätta vår kapten med sånna uslingar är det bättre att spara pengarna.
+ 2
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Kräftan: jag tycker nästan porseland kan ses som ersättare till Andersén. Sen behöver vi fortfarande en ersättare till Gunderson, alltså en offensiv. Men bengtzén letar en tvåvägsback!
+ 1
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Denna kille känns också som en kanditat till backplatsen!
www.eliteprospects.com/player.php?player=10302
www.eliteprospects.com/player.php?player=10302